הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2006 5:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב עם תוכן  אופני evoke
נושא: אופני evoke תאריך: 5/23/2006 5:18:00 PM
מחבר/ת: יניב

האם יש למישהו המלצה על אופני evoke d-1000 או להיפך, כאופני הרים למתחילים(שבילים וקפיצות).


חזרה לפורום