טקסט הודעת פורום
5/23/2006 5:18:00 PM
יניב
אופני evoke
נושא:
אופני evoke
תאריך:
5/23/2006 5:18:00 PM
מחבר/ת:
יניב
האם יש למישהו המלצה על אופני evoke d-1000 או להיפך, כאופני הרים למתחילים(שבילים וקפיצות).
חזרה לפורום