טקסט הודעת פורום
5/23/2006 9:43:00 PM
רמי
עזרה בשאלה לרוכב שטח מתחיל
נושא:
עזרה בשאלה לרוכב שטח מתחיל
תאריך:
5/23/2006 9:43:00 PM
מחבר/ת:
רמי
כרוכב שטח חדש אבקש לדעת, האם בצמיגים כדאי לשים פס גומי בצרוף פנימית עם גיפה ,או ניתן להסתפק בגיפה בלבד
חזרה לפורום