הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2006 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady עם תוכן  רק פס גומי.
נושא: רק פס גומי. תאריך: 5/24/2006 7:20:00 PM
מחבר/ת: ady

אישית חלפה בערך שנה בלי שהפנימית התפצ"רה.(עם פסי גומי).
בג"יפה אתה סתם זורק כסף. אצלי עבדה רק לשבוע !!


חזרה לפורום