טקסט הודעת פורום
5/24/2006 7:20:00 PM
ady
רק פס גומי.
נושא:
רק פס גומי.
תאריך:
5/24/2006 7:20:00 PM
מחבר/ת:
ady
אישית חלפה בערך שנה בלי שהפנימית התפצ"רה.(עם פסי גומי).
בג"יפה אתה סתם זורק כסף. אצלי עבדה רק לשבוע !!
חזרה לפורום