הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2006 8:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  josh aviran עם תוכן  "........השוק לא בדיוק מחבק מוצרים כאלה" ????????
נושא: "........השוק לא בדיוק מחבק מוצרים כאלה" ???????? תאריך: 5/24/2006 8:45:00 PM
מחבר/ת: josh aviran

הרי זה דבר טריוייאלי ...לא ? הרי מדובר על נוחות ברכיבה..לא ?

המוצר שאני מדבר עליו , עלותו יכולה להיות בסביבות 150 ש"ח
ואינו מצריך תחזוקה ורכיביו ברמה גבוהה .
האם אתה עדיין מחזיק בדעה או שאתה ממליץ לי בעדינות לרדת מהסיפור מחוסר עניין לציבור ?


חזרה לפורום