נושא: "........השוק לא בדיוק מחבק מוצרים כאלה" ???????? תאריך: 5/24/2006 8:45:00 PM
מחבר/ת: josh aviran
הרי זה דבר טריוייאלי ...לא ? הרי מדובר על נוחות ברכיבה..לא ?
המוצר שאני מדבר עליו , עלותו יכולה להיות בסביבות 150 ש"ח ואינו מצריך תחזוקה ורכיביו ברמה גבוהה . האם אתה עדיין מחזיק בדעה או שאתה ממליץ לי בעדינות לרדת מהסיפור מחוסר עניין לציבור ?
|