טקסט הודעת פורום
5/24/2006 8:49:00 PM
איתי יעקב
דעה
נושא:
דעה
תאריך:
5/24/2006 8:49:00 PM
מחבר/ת:
איתי יעקב
אם עלות פיתוחו של המוצר אינה גבוה ואת עושה זאת בזמנך החופשי אפשר גם לעשות את זה גם בשביל האתגר.... ;)
חזרה לפורום