טקסט הודעת פורום
| 5/24/2006 9:54:00 PM |
|
נושא: נו.. טופ..קראתי והפנמתי את מה שכתבת . אני אעדכן תאריך: 5/24/2006 9:54:00 PM
מחבר/ת: josh
את הפורום ברגע שהעניין יבשיל לכלל פרוטוטייפ עובד ומגובה בתוכנית עיסקית ...ואז אשאל שאלות יותר קונקרטיות . בכל אופן תודה לך על ההערות וההארות.. ;)
|
חזרה לפורום |
|
|