הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2006 1:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אופיר עם תוכן  הדגש הוא...
נושא: הדגש הוא... תאריך: 5/25/2006 1:53:00 PM
מחבר/ת: אופיר

תחרותי קרוס קאנטרי
רכבתי עד היום על khs 204 xc
שזה דאבל של 3 וחצי אינץ
ולא אכבתי על אף דגם שהזכרתי


חזרה לפורום