טקסט הודעת פורום
5/25/2006 1:53:00 PM
אופיר
הדגש הוא...
נושא:
הדגש הוא...
תאריך:
5/25/2006 1:53:00 PM
מחבר/ת:
אופיר
תחרותי קרוס קאנטרי
רכבתי עד היום על khs 204 xc
שזה דאבל של 3 וחצי אינץ
ולא אכבתי על אף דגם שהזכרתי
חזרה לפורום