הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2006 4:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסף נסים עם תוכן  מילה טובה על האתר
נושא: מילה טובה על האתר תאריך: 5/25/2006 4:50:00 PM
מחבר/ת: יוסף נסים

שלום למנהלי האתר -- נכנסתי לאתר בפעם הראשונה לפני מספר חודשים, כשהחלטתי שאני רוצה להשקיע באופניים, אחרי הרבה שנים שלקחתי מחברים.לא ידעתי מה קיים בשוק, ולא התמצאתי במונחים בכלל.בקיצור, האתר היה לי לעזר רב בכל התחומים, החל מלימוד הנושא, דרך סקירת מוצרים וקישורים שימושיים, ועד רכישת אופניים דרך לוח "יד שנייה" של האתר.
כל הכבוד על האתר, אני ממשיך לבקר בו כל שבוע.
הדבר היחיד שהייתי משנה הוא הפונט בחלק מהמדורים, שהוא לא כל כך קריא לטעמי (למשל, במדור שמשתתפים נותנים סקירה על מוצר).
אם מישהו מחפש מסלול יפה באזור תמנע, אני רוכב שם כל חורף ויכול להמליץ על שבילים מעניינים...
ג´ו


חזרה לפורום