נושא: לבחור עם השלדה הסדוקה תאריך: 5/25/2006 4:59:00 PM
מחבר/ת: בלה בלה
טוב אז היצרן של השילדה לא יקח אחריות על השילדה עקב זה שרכבת עם צמיגים לא מתאימים וזה ברור ומובן מאילו.
הנקודה היא שהתקנת את הצמיגים בחנות אז השאלה היא האם הטכנאי שהתקין או שמכר לך את הצמיגים הזהיר אותך לגבי בעיה של מידה רחבה מידי של הצמיגים.. אם כן אז האחריות היא שלך.. אם לא אז יכול להיות שהאחריות שלו.. זה גם משנה אם התקנת את הצמיגים באותה חנות שמוכרת/מיבאת את האופניים אם כן אז אתה יכול לדרוש החלפת שילה לשילדה תקינה ושהחנות תשא בהוצאות. אם לא אז תנסה להגיעה לפיצוי כספי הולם.
תלוי גם מה הנזק בדיוק, בד"כ זה רק צבע שירד או שיפשוף קטן ואז אל תיהיה קטנוני, אם לא אז תעמוד על שלך!! בהצלחה..
|