נושא: שילדה סדוקה תאריך: 5/25/2006 6:19:00 PM
מחבר/ת: AMIR LEVI
הנזק בשילדה הוא רציני מאוד, כלומר חתך עמוק ולא שפשוף בצבע. החנות בה התקנתי את הצמיגים היא גם זאת שמייבאת את האופניים, המכונאי בחר לי את הצמיגים, נתתי לו יד חופשייה לבחור את הצמיגים הטובים ביותר לשישמוש שלי ולא התערבתי בבחירה ובהתקנה.
לפי דעתך, האם ניתן לתקן זאת ? ואם לא אז מה הזמן הנורמאלי להחלפת שילדה ? כמה זמן כל העניין אמור לקחת ?
|