טקסט הודעת פורום
5/25/2006 6:48:00 PM
דרור סופר
הצמיג חתך את השלדה?
נושא:
הצמיג חתך את השלדה?
תאריך:
5/25/2006 6:48:00 PM
מחבר/ת:
דרור סופר
זה נשמע מוזר.
האם יש לך שמיניה בגלגל?
האם החתך קיים בשני הצדדים של השלדה?
חזרה לפורום