הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2006 6:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  הצמיג חתך את השלדה?
נושא: הצמיג חתך את השלדה? תאריך: 5/25/2006 6:48:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

זה נשמע מוזר.

האם יש לך שמיניה בגלגל?

האם החתך קיים בשני הצדדים של השלדה?



חזרה לפורום