הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2006 7:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רמי עם תוכן  שים ג´יפה טובה בלבד
נושא: שים ג´יפה טובה בלבד תאריך: 5/25/2006 7:06:00 PM
מחבר/ת: רמי



פס גומי מיועד לתת בשר אבל הוא סתם כבד ומשנה את אופי הצמיג לרעה. אם תשים פס - דיווש קשה וגלגול איטי יהיו חוויה יומיומית אצלך.


חזרה לפורום