טקסט הודעת פורום
| 5/25/2006 7:29:00 PM |
|
נושא: המוכר אומר שלא צבועה תאריך: 5/25/2006 7:29:00 PM
מחבר/ת: חיים
המוכר אומר שהשלדה לא צבועה, ובגלל שהאופניים מידה S אזי אין את השם. המכלולים טובים מאד והמחיר ריאלי לא אטרקטיבי במיוחד. אם עשו פחחות ריתוך וצבע זה מוריד משהו מהשלדה מבחינת ביצועים או חוזק?
|
חזרה לפורום |
|
|