טקסט הודעת פורום
5/25/2006 7:43:00 PM
יואל
תברר אצל היבואן לגבי המידה והמדבקה
נושא:
תברר אצל היבואן לגבי המידה והמדבקה
תאריך:
5/25/2006 7:43:00 PM
מחבר/ת:
יואל
לי זה נשמע מצחיק (אני :laugh: צוחק) שאפשר ליצר שלדה קטנה אבל אי אפשר ליצר מדבקה קטנה שתתאים לה.
חזרה לפורום