הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2006 7:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואל עם תוכן  תברר אצל היבואן לגבי המידה והמדבקה
נושא: תברר אצל היבואן לגבי המידה והמדבקה תאריך: 5/25/2006 7:43:00 PM
מחבר/ת: יואל

לי זה נשמע מצחיק (אני :laugh: צוחק) שאפשר ליצר שלדה קטנה אבל אי אפשר ליצר מדבקה קטנה שתתאים לה.


חזרה לפורום