טקסט הודעת פורום
5/25/2006 9:20:00 PM
רומן ל
לא ממליץ
נושא:
לא ממליץ
תאריך:
5/25/2006 9:20:00 PM
מחבר/ת:
רומן ל
אם אתה מתקין את המתקן מלמטה של השלדה, הבקבוק תמיד יתלכלך לך בחול, בוץ או כל דבר אחר, וזה לא נעים (אני מדבר מניסיון)?
חזרה לפורום