הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2006 9:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  לא ממליץ
נושא: לא ממליץ תאריך: 5/25/2006 9:20:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

אם אתה מתקין את המתקן מלמטה של השלדה, הבקבוק תמיד יתלכלך לך בחול, בוץ או כל דבר אחר, וזה לא נעים (אני מדבר מניסיון)?


חזרה לפורום