הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2006 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שוב בלה בלה עם תוכן  לאמיר לוי
נושא: לאמיר לוי תאריך: 5/25/2006 10:00:00 PM
מחבר/ת: שוב בלה בלה

טוב אז קודם כל אי אפשר לתקן זאת וכל נסיון לא ייתן לך שום דבר חיובי.. אם זו הייתה שילדה ישנה ללא אחריות אז הייתי מציע לך לנסות לצפות את החלק בקרבון, תהליך קצת מסובך אך אפשרי ע"י איש מקצוע(אני מהנדס חומרים).
מאחר ולא אתה בחרת את הצמיגים אז מי שצריך לקחת אחריות על הנזק הוא בעל החנות בה התקינו את הצמיגים!!
אני מניח שזה לא יהיה כל כך קל לקבל מהם שילדה חדשה מאחר וזה ממש לא באחריות של הייצרן ולכן בעל החנות לא יקבל על המקרה שילדה חלופית, במקרה זה בעל החנות יאלץ להוציא את מירב כספו ולפצות אותך בשילדה חלופית. אני מניח שהוא לא יעשה זאת ברצון רב ולכן הייתי ממליץ לך במקרה כזה לאיים בפרסום רחב ברשת בכל הפורומים הנחשבים ושהוא יעשה את החשבון כמה זה שווה לו, כמו כן יש מקום לתביעה בבית משפט לתביעות קטנות ויש "קייס".
אני מצפה לשמוע דיווח שלך איך המצב מתקדם.
ושוב בהצלחה ושלא נדע צער.. :)


חזרה לפורום