טקסט הודעת פורום
| 5/25/2006 11:39:00 PM |
|
נושא: לא מצליח לחבר ברקס תאריך: 5/25/2006 11:39:00 PM
מחבר/ת: מיכאל
הי היום קניתי אופניים boulder dx
אני הרכבתי את הגלגל הקדמי אבל לא מצליח להרכיב את הברקס אנא עזרו לי אני חיפשתי תמונה ולא מצאתי זוום מספיק גדול :((
|
חזרה לפורום |
|
|