נושא: שילדה סדוקה-המשך :) תאריך: 5/26/2006 4:32:00 PM
מחבר/ת: AMIR LEVI
ניגשתי לחנות שבה התקנתי את הצמיגים, נאמר לי שהדבר יבדק באופן יסודי יותר ביום ראשון (כיוון שהם היו בדיוק לפני סגירה), נאמר לי שבמקרה הצורך יוחלף לי המשולש האחורי (דבר שגרם לי נחת), אך עכשיו עלתה לי השאלה, האם ניתן להחליף משולש אחורי באופני ז"ק ??? נראה לי בלתי אפשר. מחכה לתגובתכם :)
|