טקסט הודעת פורום
5/27/2006 12:17:00 AM
אביב להט specialized
סל"ד
נושא:
סל"ד
תאריך:
5/27/2006 12:17:00 AM
מחבר/ת:
אביב להט specialized
באיזה סל"ד אני עובד על כוח?
באיזה סל"ד אני עובד על מהירות?
באיזה סל"ד אני עובד על סיבולת?
תודה
חזרה לפורום