הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2006 12:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט specialized עם תוכן  סל"ד
נושא: סל"ד  תאריך: 5/27/2006 12:17:00 AM
מחבר/ת: אביב להט specialized

באיזה סל"ד אני עובד על כוח?
באיזה סל"ד אני עובד על מהירות?
באיזה סל"ד אני עובד על סיבולת?
תודה


חזרה לפורום