טקסט הודעת פורום
| 5/27/2006 12:19:00 AM |
|
נושא: כל הכבוד תאריך: 5/27/2006 12:19:00 AM
מחבר/ת: אביב להט specialized
כל הכבוד לאנשי המערכת שעובדים די קשה בשביל לתת לנו "קצת" מהידע שלהם ועוזרים להמון אנשים. יישר כוח אנשים "האימונים יותר קשים מהתחרות עצמה"
|
חזרה לפורום |
|
|