נושא: צודק צביקה: תאריך: 5/27/2006 8:22:00 PM
מחבר/ת: אסף אבני
צביעת אופניים לא רק שאינה גורעת היא אפילו מוסיפה. אני צבעתי 3 פעמים אצל קובי המקצוען מחברת DCD בת"א, ויוצא פשוט מקורי וחדש. זו דרך נפלאה לשדרג או לתת "לוק" ייחודי לאופניים ולאבחן אותם מאלו של החברים. הכל תלוי במקצועיות עבודת הצבע. כל עוד זה מקצועי זה רק מוסיף ואפילו שומר ומגן על השילדה. ראו תמונות באתר שלי כאן של התוצאות. אגב...למטורפים.. יש אפשרות לציפויי כרום אנודייז וניקל שזה נראה לי הדבר הבא שאני מתכנן לעשות..(שאישתי לא תראה..).
|