נושא: מטען חורג תאריך: 5/28/2006 12:01:00 AM
מחבר/ת: אודי קרני
בתור אחד שהתחיל עם משקל גבוה משלך, קבל עצת מומחה. העומסים שמופעלים על האופניים כשחברה במשקל 70 ק"ג קופצים מגובה מטר, גבוהים ממה שאתה , כמתחיל, תפעיל על האופניים. כל אופניים סבירות, ישאו את משקלך בכבוד. אם אתה קונה חדשות, יש לך אחריות על השלדה ואם היא תשבר מדי פעם, פשוט תצא עם שלדה ממודל חדש.
|