נושא: איפה נעלם הברקס? תאריך: 5/28/2006 12:08:00 AM
מחבר/ת: TAL GAZIT
שלום לכל המייעצים למיניהם :) לא מזמן הרכבתי magure julie 2004 (חדשים) על האופניים, והקדמי אצלי לא מתפקד כמו שצריך. יכול להיות שזה קשור לעובדה שאני רוכב עם מזלג יחסית גמיש? (suntour LO 100)? אשמח לקבל רעיונות.
נ.ב. האחורי פועל פשוט מדהים (כח ומדולציה) ואני חושב שגם הקדמי אמור לעבוד לפחות באותה רמה.
תודה מראש
|