טקסט הודעת פורום
| 5/28/2006 12:09:00 AM |
|
נושא: אחריות שלדה תאריך: 5/28/2006 12:09:00 AM
מחבר/ת: אודי קרני
נשברה לי שלדה רוקי מאונטיין 2004. באתי לרוזנמינץ נתניה, הם פרקו שלדה חדשה מאופניים חדשות שהיו בחנות והחזירו לי אופניים תקינות תוך 4 שעות.
|
חזרה לפורום |
|
|