נושא: שידרוג לדיסק תאריך: 5/28/2006 12:23:00 AM
מחבר/ת: TAL GAZIT
הייתי בדיוק באותו מצב :) שדרגתי בעלות כוללת של 1800 ש"ח למגורה ג´ולי מדהימים (יד שניה שלא יצאו מהקופסא) עם ג´אנטים של אלקס DP17 שאחרי מעל שלושה חודשי רכיבה עדיין לא קיבלו שמיניונת, נאבות חסרות שם, ואני מרוצה עד הגג.
סיפור יקר, אבל מעביר את האופניים לרמה אחרת.
|