הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2006 6:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב לביא עם תוכן  דיסק או V ?
נושא: דיסק או V ? תאריך: 5/28/2006 6:05:00 AM
מחבר/ת: יואב לביא

אם אתה רוכב XC בלבד, V מספיק ואף נותן יתרון.
תבדוק אם החישוקים מתאימים ל - V.
אם אתה יורד סינגלים, שלא לאמר, נוטה לכיוון ה FR / AM - רק דיסק...


חזרה לפורום