טקסט הודעת פורום
| 5/28/2006 6:05:00 AM |
|
נושא: דיסק או V ? תאריך: 5/28/2006 6:05:00 AM
מחבר/ת: יואב לביא
אם אתה רוכב XC בלבד, V מספיק ואף נותן יתרון. תבדוק אם החישוקים מתאימים ל - V. אם אתה יורד סינגלים, שלא לאמר, נוטה לכיוון ה FR / AM - רק דיסק...
|
חזרה לפורום |
|
|