הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2006 10:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל ישראל עם תוכן   איפה נעלם הברקס?
נושא: איפה נעלם הברקס? תאריך: 5/28/2006 10:51:00 AM
מחבר/ת: דניאל ישראל

הי טל
אם תיתן לי עוד פרטים על חוסר תיפקודו של הברקס
ידית עם תחושה ספוגית, חריקות בזמן עצירה, וכו´ל


חזרה לפורום