נושא: אני דווקא כן בעד תאריך: 5/28/2006 1:38:00 PM
מחבר/ת: אורן הרשקו
בתנאי שיש מספיק מקום מתחת לשילדה - כשהמזלג מתכווץ לחלוטין ממכה רצינית.
זה איזה חברה שמייצרת מתקן עם חבקי סקוץ´. אפשר להשתמש בחבקי מתכת עם בורג - מכוער ושורט אך חזק ועובד.
ב DAA, ואולי בעוד חנויות, יש כלי מיוחד לצורך התקנת הברגות בשילדה. אם אתה בטוח במיקום ובשימושיות של זה - פנה אליהם.
נכון שזה מתלכלך, אבל במזג האויר הישראלי עדיף שיהיו לך עוד 600 סמ"ק מים, גם אם הם עוברים דרך פיה מאובקת.
|