נושא: העלמות מסתורית תאריך: 5/28/2006 6:20:00 PM
מחבר/ת: TAL GAZIT
התחושה מושלמת (למרות חוסר בניסיון, אני משווה לתחושה של האחורי) יש מעט חריקות, כמדומני עקב רפידות צמודות מדי, שגורמות גם לחיכוך בין הרוטור לרפידות על בסיס קבוע למדי, המוריד מיכולת הגלגול של הגלגל, אך עקב חוסר בבקיאות, אין ביכולתי לתקן זאת לבד. מקוה שזו האינפורמציה הדרושה :) טנקס
|