טקסט הודעת פורום
| 5/28/2006 6:42:00 PM |
|
נושא: מעוניין לשדרג את הבלמים באופניים ורוצה יעוץ תאריך: 5/28/2006 6:42:00 PM
מחבר/ת: .הכריש ט
מעוניין לרכוש בלמים הידראוליים לאופנים ואני מתלבט בין shimano deor לבין hayes hfx9 מה עדיף והיכן היתרונות רבים על החסרונות 0577281313 אבי
|
חזרה לפורום |
|
|