הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2006 7:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חדש עם תוכן  הברגה בזרוע הקראנק
נושא: הברגה בזרוע הקראנק תאריך: 5/28/2006 7:01:00 PM
מחבר/ת: חדש

ההברגה בזרוע הקראנק - זו המחברת את הפדאל, נגרסה. הקראנק אגב, מסוג Truvativ X-flow. היכן ניתן לבצע הברזה והרכבת תותב? הצעה אחרת?
תודה


חזרה לפורום