טקסט הודעת פורום
5/28/2006 7:27:00 PM
כפיר
מי איבד שעון SEIKO ?
נושא:
מי איבד שעון SEIKO ?
תאריך:
5/28/2006 7:27:00 PM
מחבר/ת:
כפיר
מצאתי שעון SEIKO ביום שישי.
ימסר תמורת סימנים מזהים.
חזרה לפורום