הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2006 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  TAL GAZIT עם תוכן  דיסקים
נושא: דיסקים  תאריך: 5/28/2006 7:40:00 PM
מחבר/ת: TAL GAZIT

לפי תגובות ששמעתי מאנשים, אמין, בעל מודולציה נפלאה, וכח עצירה מדהים.
על ההייז שמעתי שקיימות בעיות אמינות, ומודולציה של עז, אך כח עצירה מכובד.
בהצלחה בבחירה :)
דרך אגב, אם מזדמנת לידך מערכת של מגורה ג´ולי, לך על זה. מנסיון :) פשוט מושלמת.


חזרה לפורום