נושא: דיסקים תאריך: 5/28/2006 7:40:00 PM
מחבר/ת: TAL GAZIT
לפי תגובות ששמעתי מאנשים, אמין, בעל מודולציה נפלאה, וכח עצירה מדהים. על ההייז שמעתי שקיימות בעיות אמינות, ומודולציה של עז, אך כח עצירה מכובד. בהצלחה בבחירה :) דרך אגב, אם מזדמנת לידך מערכת של מגורה ג´ולי, לך על זה. מנסיון :) פשוט מושלמת.
|