טקסט הודעת פורום
| 5/28/2006 10:20:00 PM |
|
נושא: משקה איזוטוני עזרה תאריך: 5/28/2006 10:20:00 PM
מחבר/ת: יוני
איך אני מכין משקה איזוטוני בבית (ולא רוכש בחנויות)? המטרה שלי היא השלמת המלחים לגוף והוספת פחמימות ברכיבות ארוכות (כ- 3 שעות רכיבה).
|
חזרה לפורום |
|
|