טקסט הודעת פורום
5/29/2006 12:19:00 AM
דני שדה
החלפת בולם ב-Schwinn Moab
נושא:
החלפת בולם ב-Schwinn Moab
תאריך:
5/29/2006 12:19:00 AM
מחבר/ת:
דני שדה
האם החלפת בולם קדמי מ-Judy 100mm ל-Marzocchi EXR 105mm משנה משמעותית את הגיאומטריה
חזרה לפורום