טקסט הודעת פורום
5/29/2006 11:38:00 PM
מיכאל שיינפלד
הצואר
נושא:
הצואר
תאריך:
5/29/2006 11:38:00 PM
מחבר/ת:
מיכאל שיינפלד
כואב לי הצואר, נראה לי שצריך להרים את הכידון או שהקסדה לא יושבת טוב?
חזרה לפורום