טקסט הודעת פורום
| 5/30/2006 10:21:00 PM |
|
נושא: מנשא גג עם גלגל קדמי ובלי (המלצות) תאריך: 5/30/2006 10:21:00 PM
מחבר/ת: מיכאל גיטלמן
הי
אני מתלבט בין מנשא גג כאשר האופניים עומדות בשלמותם, מול מנשא כזה ,שצריך להוריד לו את הגלגל הקדמי והוא נתפס עם המזלג.
אשמח לשמוע דעות בנושא
|
חזרה לפורום |
|
|