טקסט הודעת פורום
| 5/30/2006 11:18:00 PM |
|
נושא: מחפש רוכבים מהאיזור הרצליה תאריך: 5/30/2006 11:18:00 PM
מחבר/ת: שחר
שלום אנשים,
די חדש בתחום (חודש +-) ואני מחפש אנשים לרכב איתם באיזור... לא מציוד בכל האיבזור המתאים אבל עובד על זה.
אשמח מאוד להצטרף לאנשים שיוכלו "ללמד" אותי איך לעשות דברים בצורה חלקה/נכונה יותר..
תודה :)
|
חזרה לפורום |
|
|