הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2006 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lali עם תוכן  צריכה עזרה - שאלה טכנית
נושא: צריכה עזרה - שאלה טכנית תאריך: 5/31/2006 5:40:00 PM
מחבר/ת: lali

אני רוכבת מתחילה בלי הרבה ידע טכני באופניים... השאלתי את האופניים למישהו ועכשיו ממש קשה לי לנסוע איתם - ההילוכים עוברים (בצד ימין) ןבשמאל הם כרגיל ועדין יש תחושה שממש קשה לנסוע - מה זה יכול להיות? מה עושים?!?


חזרה לפורום