טקסט הודעת פורום
| 5/31/2006 5:40:00 PM |
|
נושא: צריכה עזרה - שאלה טכנית תאריך: 5/31/2006 5:40:00 PM
מחבר/ת: lali
אני רוכבת מתחילה בלי הרבה ידע טכני באופניים... השאלתי את האופניים למישהו ועכשיו ממש קשה לי לנסוע איתם - ההילוכים עוברים (בצד ימין) ןבשמאל הם כרגיל ועדין יש תחושה שממש קשה לנסוע - מה זה יכול להיות? מה עושים?!?
|
חזרה לפורום |
|
|