טקסט הודעת פורום
5/31/2006 8:02:00 PM
יניב
נגנבו !!! אופני סקוט - טמפיקו שחורות
נושא:
נגנבו !!! אופני סקוט - טמפיקו שחורות
תאריך:
5/31/2006 8:02:00 PM
מחבר/ת:
יניב
נגנבו השבוע בתל אביב אופני סקוט (טמפיקו) שחורות עם כסא תינוק. אם ראיתם במקרה שמעתם, שלחו מייל.
תודה
חזרה לפורום