הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2006 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב עם תוכן  נגנבו !!! אופני סקוט - טמפיקו שחורות
נושא: נגנבו !!! אופני סקוט - טמפיקו שחורות תאריך: 5/31/2006 8:02:00 PM
מחבר/ת: יניב

נגנבו השבוע בתל אביב אופני סקוט (טמפיקו) שחורות עם כסא תינוק. אם ראיתם במקרה שמעתם, שלחו מייל.
תודה


חזרה לפורום