טקסט הודעת פורום
5/31/2006 9:03:00 PM
ניר
החלפת בולם ב-Schwinn Moab
נושא:
החלפת בולם ב-Schwinn Moab
תאריך:
5/31/2006 9:03:00 PM
מחבר/ת:
ניר
לדעתי זניח בהחלט, ועדיף על ה-JUDY אם המרזוקי יותר חדש משנת 2003.
חזרה לפורום