הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2006 9:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר דולב עם תוכן  הרכבת קרניים
נושא: הרכבת קרניים תאריך: 5/31/2006 9:43:00 PM
מחבר/ת: עומר דולב

ערן שלום!
בד"כ אין חשיבות לסוג הקרניים ובוחרים אותם לפי נוחות ויופי, גם לי יש TRANZ-X ואני מאוד מרוצה.

לשאלתך:
1. יש צורך לפרק את הגריפים (ה"גומי" שעל הידיות) - אפשר באמצעות החדרת מברג או קצת שמן.
2. עכשיו יש לפתוח בעזרת מפתח אלן את ידיות ההילוכים והמעצורים ולהזיז אותן מעט פנימה לכיוון הסטם.
3. צריך לקצר קצת את הגריפים - בד"כ יש להן מעין חריץ שאפשר לחתוך לאורכו. חשוב לקצר את הצד החיצוני - הסגור של הגריפים.
4. מרכיבים את הגריפים בחזרה ומחליקים אותם קצת יותר מהמצב שבו היו (זה מתאפשר תודות לחתך שעשינו מקודם). משאירים מרווח ברוחב הקרניים.
5. מרכיבים את הקרניים ומחזקים (בד"כ בורג אלן זהה לזה של הידיות)
6. עכשיו מחזירים את הידיות לכיוון הגריפים עד שהן במיקום נוח ומחזקים. בד"כ עם הקרניים מגיע זוג פקקים שמרכיבים בקצוות הפתוחים של צינור הכידון.
7. זהו, הקרניים מורכבות

אני ממליץ לנסות זוויות שונות של הקרניים במספר רכיבות על מנת לבחור את הזווית המועדפת.

תהנה


חזרה לפורום