טקסט הודעת פורום
6/1/2006 8:35:00 PM
תומר
יאללה בוא ניצא לדווש
נושא:
יאללה בוא ניצא לדווש
תאריך:
6/1/2006 8:35:00 PM
מחבר/ת:
תומר
מה המצב אחי? בוא נירכב באזור לא חסר מקומות
חזרה לפורום