נושא: שילוב הילוכים אופטימלי לרוכב המתחיל ??? תאריך: 6/2/2006 9:33:00 AM
מחבר/ת: josh aviran
חיפשתי ולא ראיתי כתוב הוראות "מתכון" פשוטות וברורות כיצד לשלב הילוכים - ימני ושמאלי לתנאים בסיסיים ואופיניים ברכיבה : מהירות שיוט עלייה קלה עלייה קשה ירידה מתונה וירידה תלולה רכיבה רגילה בעיר רכיבה בשטח כורכר ודרכי עפר פשוטים ירידה מתונה וירידה תלולה :confused: :confused: :confused:
|