נושא: סבלנות אח שלי תאריך: 6/2/2006 11:37:00 AM
מחבר/ת: שלום (העו"ד הסטלן)
מישלוחה: אני לא רואה את זה קורה בפחות מחודש וחצי (מצב גם לחודשיים) . מנסיון אישי ומר (צ´טערת).
שילדצקייה: אחריות אין לך מול הייבואן או היצרן, כי חד משמעית הפרת את תנאי האחריות כשהתקנת ציוד לא לא מתאים לשילדה (צמיגים).
אממה (וזה אממה גדול), בעל החנות חייב לפצות אותך. כי הוא (או מי מטעמו) גרם לך נזק ברשלנות.
סיכומצקי: בעל החנות יצא פארש עם מקצועיות הצוות, אבל בסדר עם הזמנת השילדה. אגב, הוא לא עושה לך טובה, הוא עושה מה שהוא חייב לעשות כחוק (בימינו זה לא מעט).
נ.ב: אתה יכול לבקש אופניים חליפיים מבעל החנות עד שהשילדה תגיע (לי זה הלך יופי).
|