הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2006 6:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו עם תוכן  גג"ש קידמיים:
נושא: גג"ש קידמיים: תאריך: 6/2/2006 6:26:00 PM
מחבר/ת: דודו

שלום
ברצוני לעבור לשני גלגלי שיניים במקום שלושה הקיימים כיום
אני מעוניין להרכיב שני גג"ש איכותיים ולהרכיב מגן גג"ש מבחוץ במקום הגלגל השלישי
אני רוכב על דה וינצ´י "ציליפפר ( סתם למידע כללי )
איזה חברות מובילות בתחום ואיזה מגן כדאי להרכיב ?
לתשובותיכם אודה עד מאוד !
דודו


חזרה לפורום