נושא: גג"ש קידמיים: תאריך: 6/2/2006 6:26:00 PM
מחבר/ת: דודו
שלום ברצוני לעבור לשני גלגלי שיניים במקום שלושה הקיימים כיום אני מעוניין להרכיב שני גג"ש איכותיים ולהרכיב מגן גג"ש מבחוץ במקום הגלגל השלישי אני רוכב על דה וינצ´י "ציליפפר ( סתם למידע כללי ) איזה חברות מובילות בתחום ואיזה מגן כדאי להרכיב ? לתשובותיכם אודה עד מאוד ! דודו
|