טקסט הודעת פורום
6/2/2006 7:17:00 PM
מוטי פרנקל
סטם
נושא:
סטם
תאריך:
6/2/2006 7:17:00 PM
מחבר/ת:
מוטי פרנקל
אורך הסטם למה הוא מתיחס מקצה לקצה או ממרכז הבולם עד למרכז הכידון ?
חזרה לפורום