הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2006 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי פרנקל עם תוכן  סטם
נושא: סטם תאריך: 6/2/2006 7:17:00 PM
מחבר/ת: מוטי פרנקל

אורך הסטם למה הוא מתיחס מקצה לקצה או ממרכז הבולם עד למרכז הכידון ?


חזרה לפורום