נושא: לא יותר פשוט לרשום כמו מתכון לעוגה ? תאריך: 6/2/2006 8:52:00 PM
מחבר/ת: josh aviran
העניין שאני לא יודע להגדיר מה זה הילוך קל ומה זה הילוך קשה . לא הכי קל והכי יעיל זה לרשום את האפשרויות באופן הזה ? : עלייה קשה מאוד : 1-1 עלייה קשה : 1-2 [... או אולי ההיפך 2-1 ? ]
וכן הלאה כל האפשרויות השכיחות :
מדרון תלול מדרון קל שטח עירוני רכיבה בחול מהירות שיוט שטח עפר וכורכר עם מהמורות זיגזוג האצה למהירות גבוהה
|