הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2006 8:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  josh aviran עם תוכן  לא יותר פשוט לרשום כמו מתכון לעוגה ?
נושא: לא יותר פשוט לרשום כמו מתכון לעוגה ? תאריך: 6/2/2006 8:52:00 PM
מחבר/ת: josh aviran

העניין שאני לא יודע להגדיר מה זה הילוך קל ומה זה הילוך קשה .
לא הכי קל והכי יעיל זה לרשום את האפשרויות באופן הזה ? :
עלייה קשה מאוד : 1-1
עלייה קשה : 1-2 [... או אולי ההיפך 2-1 ? ]

וכן הלאה כל האפשרויות השכיחות :

מדרון תלול
מדרון קל
שטח עירוני
רכיבה בחול
מהירות שיוט
שטח עפר וכורכר עם מהמורות
זיגזוג
האצה למהירות גבוהה


חזרה לפורום