נושא: סל"ד תאריך: 6/2/2006 10:14:00 PM
מחבר/ת: אביב להט specialized
אז איך אני עובד על סל"ד של סיבולת-כוח? כי זה מה שאני הכי הרבה רוצה לפתח אצלי ואיך אני עוד על שאר הדברים. עוד שתי שאלות, מתי אליפות ישראל באופני הרים? וכמה מרחק עושים בקטגורית ספורט נערים? תודה רבה לך אלעד אתה עוזר לי כל הזמן בשאלות שאין לי למי להפנות אותן.
"האימונים יותר קשים מהתחרות עצמה"
|