נושא: בעיה בדיסקים מכנאיים תאריך: 6/3/2006 11:57:00 AM
מחבר/ת: קובי עכג
Hayes HMX 2
פירקתי היום את הגלגלים, ועם הוצאת הגלגל, הדיסק נגע בלחצן שיש בתוך הקליפר,
לכל רפידה יש מין "לשונית",לחצן קפיצי כזה שקצת מזיז אותה, , אז איך מחזירים את הרפידה למקום?
יש שני רפידות, אחת די סטטית שקובעים את מיקומה על ידי בורג אלן, ושנייה שמיקומה הראשוני נקבע על ידי כבל הבלם, (הרפידה שזזה)
|