הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2006 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי עכג עם תוכן  בעיה בדיסקים מכנאיים
נושא: בעיה בדיסקים מכנאיים תאריך: 6/3/2006 11:57:00 AM
מחבר/ת: קובי עכג

Hayes HMX 2

פירקתי היום את הגלגלים, ועם הוצאת הגלגל, הדיסק נגע בלחצן שיש בתוך הקליפר,

לכל רפידה יש מין "לשונית",לחצן קפיצי כזה שקצת מזיז אותה,
, אז איך מחזירים את הרפידה למקום?

יש שני רפידות, אחת די סטטית שקובעים את מיקומה על ידי בורג אלן, ושנייה שמיקומה הראשוני נקבע על ידי כבל הבלם, (הרפידה שזזה)


חזרה לפורום